about entry bias link tumblr follow

Ex and friend

Wednesday 10 April 2013 | 09:08 | 0 comments

Tumblr_mjprmj9kom1s05c1co1_500_large

Hi. This night i found something. Sesuatu yang amat mengejutkan aina. 

My ex dah clash dengan kawan aina dulu and now he get someone to replace her with my new friend sebaik sahaja di putus dgn kawan aina. Wow. Its mean, he already has plan b. Wow. Macam selalu. Kfine. I dont even care. Maybe. A little.

Aina pernah rasa macam mana jadi plan b lelaki. And it feels..

Tumblr_ml1krrkg5t1rjtysxo1_500_large


Aina tak kisah kalau dia nak couple dengan kawan aina, but the feelings.. Ya allah, I cant describe it. Bukan cemburu. Ianya mengingatkan segalanya tentang dulu. Too much jiwang right? But betulkan? Aina ingat lagi bila aina dapat tahu kawan baru aina tu, miss faz rapat dengan my ex, mr naz and aina macam tak layan miss faz. And the others said i'm jelous. Lolwhat? Hellno. Sikit pun tak.

Aina tak nak rapat dengan miss faz sebab aina takut terlepas cakap apa-apa yang menyebabkan miss faz  buruk sangka dekat mr naz and then they're nothing. Nanti semua buat mulut yang tu semua salah aina. Puhlease, kalau tuhan tak tulis dekat takdir yang aku muncul dalam hidup korang, aku takkan muncul kay. Dan tak ingin okey.

Kalau lah boleh aina tak nak ingat tahu pasal korang. Kalau ya pun minat, please lah diam-diam. Aku banyak benda nak fikir and tiba tiba stuck dengan hal korang. Bukan apa, aina taknak aina masuk campur sekali. Haih. Cukup lah sekali.

Hey ex. Remember that text? Aku start terfikir sebelum miss faz, kau mesti buat miss faz tu plan c and i was the plan b. Oh what? I'm wrong? Gooddd. I dont even want to insult in your game anymore. I still remember the fucking things you did to me okey. 

Tumblr_mk1pu7fdrh1s2qtf2o1_500_large

And I'm happy wth my mr Rusyad.

Note: Kalau tuhan tak tulis dekat takdir yang aku muncul dalam hidup korang, aku takkan muncul kay. Dan tak ingin okey.



blossom;